Асоціація міжнародних автомобільних перевізників України (АсМАП) звернулася до держави із закликом надати броню від мобілізації водіям, які здійснюють вантажні перевезення за кордон. Інакше це може загрожувати серйозними наслідками економіки країни.
![В Україні закликали запровадити бронювання для певної категорії водіїв В Україні закликали запровадити бронювання для певної категорії водіїв - today.ua](https://today.ua/wp-content/uploads/2024/05/1715616532-410-768x404.jpg)
Віцепрезидент АсМАП Володимир Балін повідомив, що чинна система бронювання не захищає галузь міжнародних вантажних перевезень.
Він зазначив, що цим в Україні займається велика кількість малих та середніх підприємців, а законодавство не регулює питання надання бронювання від армії ФОП.
"Останній час ми бачимо тенденцію до скорочення кількості вантажного транспорту у міжнародному напрямку. Наприклад, в є-черзі, незважаючи на сезон, зменшується кількість реєстрацій. Водії відмовляються виходити в рейси, бо бояться, що їх зупинять на пунктах пропуску, а такі випадки вже є, або, перетнувши кордон, кидають транспортні засоби, вантаж і не повертаються в Україну. Ми вважаємо, що це вже незабаром може призвести до певного колапсу не лише транспортної галузі в Україні, а й в економіці загалом", – зазначив Балін.
Популярні зараз
Трамп назвав Зеленському причини, через які Путін розпочав війну з Україною
Одна з країн Європи різко скоротить соціальну допомогу українським біженцям
Екс-держсекретар США озвучив “мирний план“ Трампа у разі перемоги на виборах
Бухгалтерська помилка: Пентагон знайшов додаткові 2 млрд доларів для України
Асоціація міжнародних автоперевізників України звернулася до держави з проханням надати броню не лише самим далекобійникам, а й представникам інших спеціальностей, без яких не може функціонувати автопідприємство. Йдеться про слюсарів, зварників, механіків та інших професіоналів, підготовка яких займає довгі роки.
В АсМАП закликали уряд, який зараз готує новий порядок бронювання, визнати транспортну галузь критично важливою для економіки країни. За даними Асоціації, станом на 6 травня лише 5 із 18 великих автопідприємств України отримали такий статус. При цьому загальна кількість заброньованих представників галузі не перевищує 5%.
Раніше засновник логістичної групи компаній "Прайм" Дмитро Леушкін прямо заявив, що через діяльність співробітників ТЦК багато водіїв відмовляються виходити в рейси, звільняються і навіть тікають за кордон.
Він також назвав ситуацію у сфері вантажоперевезень критичною та такою, що загрожує продовольчою та паливною кризою Україні.