Асоціація міжнародних автомобільних перевізників України (АсМАП) звернулася до держави із закликом надати броню від мобілізації водіям, які здійснюють вантажні перевезення за кордон. Інакше це може загрожувати серйозними наслідками економіки країни.
Віцепрезидент АсМАП Володимир Балін повідомив, що чинна система бронювання не захищає галузь міжнародних вантажних перевезень.
Він зазначив, що цим в Україні займається велика кількість малих та середніх підприємців, а законодавство не регулює питання надання бронювання від армії ФОП.
"Останній час ми бачимо тенденцію до скорочення кількості вантажного транспорту у міжнародному напрямку. Наприклад, в є-черзі, незважаючи на сезон, зменшується кількість реєстрацій. Водії відмовляються виходити в рейси, бо бояться, що їх зупинять на пунктах пропуску, а такі випадки вже є, або, перетнувши кордон, кидають транспортні засоби, вантаж і не повертаються в Україну. Ми вважаємо, що це вже незабаром може призвести до певного колапсу не лише транспортної галузі в Україні, а й в економіці загалом", – зазначив Балін.
Популярні зараз
Зеленський зробив заяву про втрати ЗСУ у війні з Росією
Українців, які отримають “1000 грн Зеленського“ за кордоном, змусять повернути гроші
Зеленський готовий запросити Росію на другий Саміт миру
Десятки тисяч українських домогосподарств отримають грошову допомогу від ЄС
Асоціація міжнародних автоперевізників України звернулася до держави з проханням надати броню не лише самим далекобійникам, а й представникам інших спеціальностей, без яких не може функціонувати автопідприємство. Йдеться про слюсарів, зварників, механіків та інших професіоналів, підготовка яких займає довгі роки.
В АсМАП закликали уряд, який зараз готує новий порядок бронювання, визнати транспортну галузь критично важливою для економіки країни. За даними Асоціації, станом на 6 травня лише 5 із 18 великих автопідприємств України отримали такий статус. При цьому загальна кількість заброньованих представників галузі не перевищує 5%.
Раніше засновник логістичної групи компаній "Прайм" Дмитро Леушкін прямо заявив, що через діяльність співробітників ТЦК багато водіїв відмовляються виходити в рейси, звільняються і навіть тікають за кордон.
Він також назвав ситуацію у сфері вантажоперевезень критичною та такою, що загрожує продовольчою та паливною кризою Україні.