Метро протікає тепер не лише в Києві. У Харкові на станції "Спортивна" також потік дах. Експерти кажуть, що до цього спричинили ракетні обстріли міста.
Про те, що відбувається на станції "Спортивна", і чому закрили пішохідний перехід зі станції "Спортивна" до станції "Метробудівників", повідомила прес-служба Харківського метрополітену.
Як з'ясувалось, дах на станції "Спортивна" став протікати ще минулого тижня. Відповідно до висновків проведеної експертизи, причиною протікання став зсув ґрунту. А ґрунт, у свою чергу, зсувається через постійні ракетні обстріли міста. І, до речі, поблизу "Спортивної" вже не раз прилітало, що й спричинило зсув ґрунту.
У зв'язку з виявленою проблемою співробітники метрополітену розпочали ремонт даху, який триває вже другий тиждень. Річ у тім, що станцію не закривали, а отже ремонтні роботи там можна проводити лише вночі.
Популярні зараз
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
"Зазначені роботи потребують значної кількості часу та їх можливо виконувати виключно у нічний період доби, коли не відбувається перевезення пасажирів", - підкреслили у повідомленні.
У зв'язку з ремонтними роботами зачинено лише міжстанційний пішохідний перехід зі станції "Спортивна" до станції "Метробудівників". Пасажири тепер користуються боковим пішохідним переходом. Водночас у прес-службі Харківського метрополітену запевнили, що ніякої небезпеки для пасажирів підземки немає.
Як відомо, Києві також наприкінці минулого року почало підтікати метро. В результаті столичній владі довелося закрити найновішу ділянку метрополітену між станціями "Либідська" і "Теремки". Орієнтовно ділянка не працюватиме півроку. Там зараз тривають ремонтні роботи.
Обстеження проблемної ділянки виявило вади проектування тунелю та його подальшого будівництва. Кажуть, саме через це вода й почала просочуватися в тунель. Втім, деякі експерти схиляються до думки, що будівельно-архітектурні вади також могли не датися взнаки, якби не ракетні обстріли столиці. Адже від детонації також здригається земля, що призводить до тріщин у багатьох спорудах.
Нагадаємо, плату за проїзд у Київському метро хочуть підвищити вчетверо – до 30 гривень.