Українські далекобійники почали відмовлятися виходити в рейси та навіть звільняються з роботи. Про причини розповімо у цьому матеріалі.
Засновник логістичної групи компаній "Прайм" Дмитро Льоушкін розповів про ситуацію, що склалася у сфері далеких перевезень. Він повідомив, що водії почали боятися виходити в рейси, а багато хто навіть звільняється.
Це відбувається через страх отримати повістку і потрапити на фронт. Дальнобійники сьогодні не є категорією громадян, на яких поширюється закон про бронювання від мобілізації, а зустріч із ТЦК на українських автобанах рано чи пізно гарантована кожному.
"Для ТЦК не важливо, хто перед ним - водій-міжнародник чи хтось інший, вони просто вручають повістки всім підряд. А водії ставляться до цього дуже обережно. Дружини кажуть своїм чоловікам, щоб вони кидали роботу і шукали щось інше, або сиділи вдома", – розповів Дмитро Льоушкін.
Проблема, за його словами, стоїть дуже гостро. Такий висновок підприємець робить у тому числі по своїй компанії, в якій лише п'ять далекобійників із 70 хочуть їхати за кордон.
"Це багатодітні батьки. Усі інші кажуть, що "манали" цю роботу. Будемо їхати тільки по Україні, а якщо нас будуть і по Україні ловити, то вдома будемо сидіти і не виходити", - зазначає бізнесмен.
Зрештою, на думку Льоушкіна, все це позначиться на житті країни в цілому. Зупинка міжнародної та внутрішньої логістики може загрожувати серйозними наслідками.
"Нам загрожує дефіцит не тільки продуктів харчування, а й зброї, гуманітарки та паливно-мастильних матеріалів зокрема. <...> Звісно, загрожує, бо якщо водіїв не буде, то хто буде це все перевозити", - запитує засновник логістичної групи компаній "Прайм".
Льоушкін також розповів, що вже були випадки неповернення далекобійників із Європи. Вони перетинають кордон, розвантажуються і кидають порожній автомобіль, йдучи влаштовувати своє життя за межами батьківщини.
Нагадаємо, напередодні ми повідомляли, як зміняться перевірки ТЦК на вулицях українських міст після набуття чинності закону про мобілізацію.